Det här är jag.

Hej hej!

Det är jag som är Adalmina.



Jag pluggar just nu modedesign på Nordisk Designskola i Borås. Jag har innan dess även pluggat teaterkostym och hstoriska dräkter på Tillskärarakademin i Göteborg.

Min fritid är även mitt jobb på sätt och vis, jag tecknar, illustrerar, jobbar med idéer och spanar på folk på stan. Men jag umgås även med vänner och är gärna ute i naturen. Särskilt på våren. Jag älskar vår! Perfekt temperatur, naturen vaknar till liv och blir som vackrast i maj/juni och man kan sitta ute och titta på människor eller vandra i naturen och sätta sig på en soluppvärmd klippa och bara njuta av alla dofter  :)

Den här bloggen kommer framför allt handla om min vardag som blivande modedesigner och mina illustrationer. Jag kan säga i förväg att bloggen troligtvis inte blir uppdaterad varje dag, men förhoppningsvis åtminstone en gång i veckan  :P

Jag är även modell hos agenturen theCore, så det kan hända att jag delar med mig av bilder från fotosessioner. Dessa får ni se mer som en bonus eller nåt, då jag inte primärt tänkt blogga om det.

Kram på er och hoppas ni hittar en stund av inspiration!

Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Yay! ^_^ Jag ser fram emot att du börjar blogga! <3

2010-04-04 @ 15:18:04
URL: http://www.maggiemakeupaddict.com
Postat av: Sara

Ser fram emot att se saker som du skapar =D

2010-04-04 @ 18:07:48
Postat av: Anneli Karlsson

Hej!



Mitt namn är Anneli och jag var inne på nätet och letade runt efter lite info från elever som gått Nordisk Designskola och fann dig!



Jag skall börja där till hösten och vore jättetacksam för tips inför detta! Jag har inte alls sytt mkt innan, bara lättare saker såsom kuddfodral, gardiner och ngn enkel t-shirt.



Några goda råd..? =)



Tack på förhand och lycka till med dina kreationer, jättefina!



Anneli

2011-07-10 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback