Jag lever än!

Det har verkligen stått still här på bloggen under en alltför lång period. Jag har bara den dåliga ursäkten att jag fortfarande inte skaffat mig en vettig internetuppkoppling. Men som sagt det är egentligen bara en dålig ursäkt.

Jag har ju, som ni kanske förstått, nu pluggat färdigt på Nordisk Designskola. Jag är sjukt stolt över mig själv (fick topp-betyg!! :D ). Skolan avslutatdes med en fem-veckors praktik på Lindex underklädesdesign-avdelning :D med inriktning på strumpor, då min handledare var strumpdesigner. Så nu ska jag hålla utkik i butikerna och se om jag kan hitta mina designs, de ska börja dyka upp i september tror jag!

Sommaren har jag spenderat med sommarjobb i butik. Nu börjar jakten på det perfekta jobbet!

Jag måste bara få avsluta med att skryta över min otroliga syster Maggie! Hon har fått jobb och flyttat till Amsterdam, efter att ha praktiserat i Shanghai i sju månader. Hon fick nyligen dessutom jobba en vecka som gästföreläsare på skolan hon pluggade på tidigare. Bra jobbat syrran! Du e bäst!
Ni kan följa hennes underbart inspirerande sminkblogg här: http://maggiemakeupaddict.com/

Kram på er och hoppas ni haft en bra sommar!!

Kommentarer
Postat av: ia

Du får tipsa om vilka strumpor som du designat när de kommer :)

2010-08-28 @ 00:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback