Praktik och fågelsång.

Nu har första veckan på praktiken gått och det har varit fantastiskt kul! Alla är supertrevliga. Jag har lärt mig lite nya saker och har börjat få förtroende av dem att göra saker. I början var de försiktiga med att ge mig uppgifter, men sista två dagarna fick jag mycket att göra. :D Underbart! Jag förstår dem att de är avvaktande tills de kännt av lite på vilken nivå jag ligger. Men jag har fått mycket beröm och de uppskattar att jag är där och hjälper dem. För nu har de insett att jag kan mycket och de vågar lägga över jobb på mig. Hurra!

Det var ett tag sen sist jag skrev. Jag flyttade ju för ett tag sedan och har ännu inte fixat internet. Så jag får låna hos vänner ibland.

Passa på att njuta av det vackra vädret, fågelsången och dofterna! Jag rekommenderar morgonpromenader i skogen på helgerna! Runt nio på morgonen. Då har solen börjat värma och fåglarna kvittrar på som bara den. Daggen ligger kvar på blad och gräs och ger en frisk härlig luft som är full av dofter.

Ut och njut!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback